ابعاد کارت ویزیت

ابعاد کارت ویزیت
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
درباره سايت


خانه طراحان سام (سام گرافیک) با مجهزترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ استیکر,فلکس,چاپ کارت ویزیت,چاپ روی پارچه,چاپ تراکت,چاپ بنر,کاتالوگ,برش لیزر,چاپ کاغذ دیواری,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد. شماره تماس : 02187700017
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
نیلی بلاگ

چاپ بنر نوعی از چاپ پوستر است که به آن چاپ با فرمت بزرگ و یا گسترده نیز می گویند. پرینترهای بزرگ با نام پرینترهای گسترده به منظور چاپ بنرهای بزرگ استفاده می شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف کاغذ را که دارای اندازه ای بسیار بزرگتر نسبت به چاپ معمولی می باشد استفاده می کنند که ممکن است به صورت دو طرفه و یا یک طرفه به مشتری تحویل داده شود.

در تولید این نوع بنرها می توان از کاغذ معمولی و بدون پوشش نیز استفاده کرد، اما استفاده از این کاغذ چندان توصیه نمی شود، زیرا این کاغذها جوهر را حفظ نمی کنند و دوام زیادی ندارند.

رایج ترین کاغذهای برای ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات یا براق، وینیل و یا بوم می باشد. این ها ضخیم تر از کاغذ هستند و دوام بیشتری دارند. وینیل ها را به عنوان چرم مصنوعی نیز می شناسند، این ماده از کلر و اتین ساخته شده است که بسیار مقاوم است.

هیچ اندازه رسمی برای بنرها وجود ندارد. این بنرها از 30.5 سانتی متر شروع می شوند . بسته به نیاز مشتری اندازه شان تغییر می کند.

چاپ بنر فوری را می توان در دو نوع سیمپلکس یا دوبلکس چاپ کرد. دوبلکس گزینه ای است که برخی از شرکت ها ممکن است هنگامی که می خواهند بنر را در خارج از جایی که ترافیک از هر دو جهت می آید، سفارش دهند. البته تنها مشکل این نوع بنرها قیمت بالاتر آن نسبت به بنر های سیمپلکس است.

بنرها از مواد ویژه ای ساخته شده اند که متناسب با محیط خارج و یا داخل تولید و چاپ می شوند. منظور از استفاده داخلی شامل بنرهایی است که در پنجره ها یا از سقف یا دیوار آویزان است. این بنرها می توانند به عنوان پیام های مارکت ها و یا باشگاه ها و یا در محیط داخل منزل و یا شرکت ها استفاده شوند. مواد مورد استفاده این بنرها نازک تر است، و نمایش آن ها آسان تر است. البته این بنرها در برابر عوامل بیرونی مانند باد و باران مقاوم نیستند.

بنرهایی که در فضای بیرون نصب می شوند و معمولا بر روی دیوار یک شرکت و یا در خیابان ها هستند و از طریق پست های نورانی متصل می شوند.

در چاپ بنرهای بیرونی از مواد ضخیم تر و گران تر استفاده می شود.این مواد در برابر باد و عوامل بیرونی مقاوم هستند و پاره نخواهند شد. اکثر شرکت های چاپ دیجیتال بنرهای خود را برای مدت زمان طولانی در برابر نشانه ها سایش تضمین می کنند.

چاپ بنر زمانی که به منظور تبلیغ یک محیط و یا یک شرکت باشد باید با آگاهی کامل انجام گیرد. طراحی یک بنر جذاب می تواند به جلب نگاه افراد کمک بسیاری کند. در تمام شرکت های چاپ دیجیتال افرادی هستند که کار طراحی بنر و یا دیگر موارد مرتبط با چاپ دیجیتال را انجام می دهند.

منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام


امتیاز : نتيجه : مجموع 81 امتياز توسط 24 نفر

نوشته شده در سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ساعت 15:51
توسط سمیرا علی بابایی | تعداد بازديد : 42 | لينك ثابت
برچسب ها : چاپ بنر,چاپ بنر خانه طراحان سام,

بنر عرض 5 متر

ویژگی بنر عریض در اندازه عرض آن است که عرض بین 3.20 تا 5 متر را به صورت یکپارچه پوشش ‏می‌دهد، و بر این اساس کاربری‌های دارای ابعاد بالا تا عرض 5 متر را می‌توان در یک‌بار چاپ و درون یک صفحه، ‏ارائه داد. این ویژگی باعث افزایش سرعت چاپ می شود.

بر اساس ابعاد کار، امکان سفارش سایز دلخواه (در گستره عرضی یادشده) وجود دارد‎. ‎خدمات عرض 5 متر، به دلیل گران و ‏حجیم بودن دستگاه‌های چاپ مخصوص آن، کمیاب و محدود است که در مجموعه خانه طراحان سام، با کیفیت‌های مختلف، در وضوح و ‏رنگ، ارائه می‌شود‎.

با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبلیغات مناسبتی، سرعت در چاپ و اجرا بسیار اهمیت دارد که چاپ بنر عرض 5 متر در خانه طراحان سام تاثیر عمده ای در این امر دارد.‏

بنر عرض 3 متر

این بنرها بر اساس کاربردهای متفاوت در عرض های متفاوت تا عرض 3.20 تولید می شوند. 
با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبلیغات مناسبتی، سرعت در چاپ و اجرا بسیار اهمیت دارد که چاپ بنر عرض 3 متر علاوه بر پرت کمتر کار ،هزینه پایین تری را برای مشتری فراهم می کند.

بنر دوطرفه

 

بنر دوطرفه (دورو) قابلیت چاپ بر هر دو سطح (پشت و رو) را دارد و از جمله کاربردهای مهم این نوع بنر، لمپوست بنر است.

لایه غشایی که در میان بنر دوطرفه وجود دارد باعث عدم گذر نور و عدم ایجاد سایه می شود و تصاویر هر دو سطح به خوبی ‏بر این نوع بنر قابل مشاهده است. بنر دورو نسبت به دیگر انواع بنر مقاومت کششی بالاتری دارد.

موارد کاربرد چاپ بنر دورو تبلیغات ویترین فروشگاه‌ها و همچنین هر گونه تبلیغی است که به صورت آویز و معلق در فضا باشد ( ‏در این حالت هر دو سطح بنر کاملا در معرض دید قرار دارد). کاربرد دیگر بنر دوطرفه در تبلیغاتی است که از سطح آن ‏برای تقسیم بندی فضا نیز استفاده می شود و هر دو سطح نیز دارای طرح تبلیغی است.

بنر مش

 

بنر مش یکی دیگر از انواع بنر از جنس پلی استر، به‌صورت شبکه‌ای دارای سوراخ‌های ریز، با نام انگلیسی‎ (One Way Vision Film) ‎است که امکان گذر نور و دیدن فضای پشت بنر را فراهم می‌کند.

بنر مش بدون چسب به عنوان شید در ‏پارتیشن بندی فضای داخلی و خارجی و همینطور تبلیغ بر روی نمای ساختمان، کاربرد فراوان دارد. نوع بدون چسب مش ‏برای کاربری هایی مثل دکورهای نمایشگاهی استفاده می‌شود. چاپ بنر مش به علت خاصیت عبور نور(امکان گذر نور و دیدن فضای پشت بنر)، برای پارتیشن‌بندی ‏فضاهای مختلف نیز کاربرد دارد. این نوع بنر جهت تبلیغات با فاصله ی نسبتا زیاد از مخاطب و در مناطق اقلیمی بادخیز ‏مانند ساحل دریا نیز استفاده می شود.

بنر سولیت

 

بنر سولیت بنرهایی هستند که به دلیل دارا بودن سطح صاف و یکدست، قابلیت چاپ تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت بسیار عالی در ‏نمایش طرح و رنگ را دارد. از ویژگی‌های عمده چاپ بنر سولیت علاوه بر کیفیت بالا، سرعت بالا در تولید و آماده‌سازی برای ‏مناسبت‌های فوری(مانند چاپ روی بدنه غرفه های نمایشگاهی) است.

چاپ بنر سولیت در عرض‌های مختلف از 100 تا 320 سانتیمتر قابل انجام است و بر اساس ابعاد کار، امکان سفارش سایز دلخواه وجود دارد.

بنر شبرنگ

 

چاپ بنر شبرنگ با نام بنر رفلکتیو نیز در بازار معروف است. این نوع بنر با خاصیت جذب و انعکاس نور در محیط‌های تاریک، ‏کارکرد وسیعی در فضاهای بدون نور، که روشنایی چندانی برای مشاهده سطح بنر وجود ندارد و سطح بنر صرفا با نور چراغ ‏اتومبیل ها روشن می شود، دارد.

مهم‌ترین موارد مصرف آن بیلبورد های جاده ای، علائم راهنمایی در معابر تاریک و ‏سطوح ماشین آلات، به خصوص در معادن است.

 

منبع: انواع چاپ بنر


امتیاز : نتيجه : مجموع 15 امتياز توسط 5 نفر

نوشته شده در سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت 14:20
توسط سمیرا علی بابایی | تعداد بازديد : 9 | لينك ثابت
برچسب ها : انواع چاپ بنر,بنر مش,بنر سولیت,بنر شبرنگ,بنر دیجیتال,چاپ بنر,

به منظور اعلام و آگاهی دادن به افراد از انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها که بر روی آن‌ها نماد، شعار یا نوشته‌ای حک شده است استفاده می‌کنند و به آن بنر می‌گویند. بنر‌ها برای تاثیر گذاشتن و پیغام رساندن طراحی می‌شوند، بنابراین باید یک فکر کاملا برنامه‌ریزی شده وهدفمند در طراحی چاپ بنر وجود داشته باشد.

با آگاهی از اصول طراحی چاپ بنر به راحتی می‌توانید پیغام خود را به مخاطبین‌ خود برسانید. البته ناگفته نماند که طراحی بنر جزو کار‌های گرافیکی است، چرا که اوج خلاقیت طراح، در طراحی بنر دیده می‌شود. شما باید بتوانید هدف خود را در خلاصه‌ترین فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق یک اثر هنری و در عین حال تاثیر‌گذار، به مردم برسانید.

اما قصد داریم در ادامه نکات مهم به هنگام طراحی چاپ بنر را به شما بازگو کنیم تا بهترین طراحی را داشته باشید.

انواع بنرهای طراحی شده

بدون شک در سطح شهر بنر‌های مختلفی دیده اید؛ بنر‌های پارچه‌ای که معمولا فروشگاه‌های تازه تاسیس و مغازه‌داران از آن‌ها استفاده می‌کنند یا بنر‌های پارچه‌ای که در کنار اتوبان و بزرگراه‌ها برای تبلیغات کسب و کار نصب شده‌اند و بنر‌های دیجیتالی که بر روی نمایشگر‌های بزرگ به منظور تبلیغات استفاده می‌کنند، البته این نوع بنرها به ندرت دیده می‌شوند.

برای تاثیر گذاری بیشتر بنر‌های تبلیغاتی مهم ترین عملکرد چیست؟

برای طراحی چاپ بنر با توجه به هدف و نوع بنر، اصول و قواعد متفاوتی وجود دارد. اما نقطه اشتراکی که بین اکثر بنر‌ها وجود دارد، جذب مخاطبین بیشتر و افزایش فروش خدمات کسب و کارها است. در نتیجه مهم‌ترین عملکردی که باید در طراحی چاپ بنر رعایت کرد، سادگی و فهم راحت آن است. منظور از سادگی یعنی اینکه نیازی نیست طراحی پیچیده‌ای داشته باشد تا ذهن و چشم مخاطب را خسته کند. همچنین بنر‌ها باید به گونه‌ای باشند که همه افراد بلاء‌استثنا بتوانند آن را به راحتی درک کرده و مفهوم آن را دریافت کند.

چگونه بازدیدکنندگان را تشویق به برقراری ارتباط کنیم؟

مخاطبان باهوش‌تر از آن هستند که تنها با خواندن یک متن مختصر و قیمت چاپ بنر تبلیغاتی از خدمات شما استفاده کنند. باید به هنگام طراحی چاپ بنر از خلاقیت استفاده کنید تا آن‌ها را به برقراری ارتباط با خودتان دعوت کنید. اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، شرکت در قرعه‌کشی، برنامه‌های آموزشی رایگان و ... همگی راه‌های مختلفی هستند که مخاطب را تشویق می‌کند تا برای مدت کوتاهی هم که شده با شما ارتباط بگیرند.

برای طراحی چاپ بنر چه نکاتی را باید رعایت کرد:

اگر می‌خواهید مخاطبان زیادی را جذب محصولات یا خدمات خود کنید، رعایت نکات زیر در طراحی چاپ بنر می تواند شما را به هدفتان نزدیک‌تر ‌کند.

بالا‌ترین کیفیت

کیفیت را هیچگاه فراموش نکنید. برای طراحی باید تمامی تلاش خود را بکنید تا با استفاده از مختصر‌ترین متن و بهترین تصویر زمینه بتوانید افراد زیادی را به خود جذب کنید. اما به یاد داشته باشید که اطلاعات درون بنر نباید کوتاه باشد زیرا مخاطب را گنگ می کند، بلکه باید به اندازه‌ای کافی باشد تا بازدیدکننده جذب شده و تمایل به برقراری ارتباط با شما را داشته باشد.

استفاده از تصاویر جذاب

استفاده از تصاویر، نکته مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد. قدرتی که تصاویر در بیان هدف شما دارد متن ندارد. بنابراین تصاویر مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که تصاویر باید کیفیت و وضوح بالایی داشته باشند تا چشم بازدیدکننده به راحتی آن را ببیند.

اطلاعات ضروری

در بنر‌های تبلیغاتی چند نکته حرف اول را می‌زند که حتما باید قید شوند:

اطلاعات تماس:زمانی که بازدیدکنندگان بنر شما را مشاهده می‌کنند، انتظار دارند تا راه‌های ارتباطی با شما را در آن مشاهده کنند تا در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار کنند. شماره تلفن، آدرس ایمیل، شبکه‌های اجتماعی فعال، آدرس وب سایت، آدرس دفتر کار، شماره فکس و شماره پیام کوتاه هر کدام به تنهایی یک راه ارتباطی است که مخاطبان به آن نیاز دارند.

لازم نیست که همه موارد بالا ذکر شوند، تنها دو الی سه مورد از راه‌های ارتباطی کافی است. معمولا شماره تلفن و آدرس شبکه‌های اجتماعی بهترین گزینه برای دسترسی سریع هستند.

لوگو یا نماد شرکت:استفاده از لوگو و نماد کاری‌تان هم موجب برند‌سازی و هم موجب شناخت بیشتر خدمات‌تان شده و علاوه بر این لوگو و نماد‌ها باعث زیبایی بنر می‌شوند. حتی اگر بنر ساده‌ای طراحی کرده باشید، وجود لوگو باعث جذابیت آن می‌شود.

تعادل در استفاده از رنگ‌ها

رنگ‌ها در بنر به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر روی چشم‌ دارند، باید با حساسیت بیشتری بکار گرفته شوند. هارمونی رنگ را کاملا رعایت کنید. سعی کنید از رنگ هایی که چشم را خیره می‌کنند استفاده کنید تا برای بیننده جذاب شود، اما دقت کنید که رنگ متن باید متضاد و واضح‌‌تر از رنگ پس زمینه باشد.

برای طراحی چاپ بنر اگر نکات بالا را با دقت در نظر بگیرید، آنگاه یک بنر خوب و با کیفیت بالا خواهید داشت که بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب می‌گذارد.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام


امتیاز : نتيجه : مجموع 25 امتياز توسط 7 نفر

نوشته شده در شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت 19:54
توسط سمیرا علی بابایی | تعداد بازديد : 7 | لينك ثابت
برچسب ها : چاپ بنر,چاپخانه بنر,چاپ انواع بنر,قیمت چاپ بنر,خانه طراحان سام,
آخرين مطالب ارسالي
» چاپ پارچه چه انواعی دارد؟ (چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵)
» انواع کارت ویزیت های قابل چاپ کدامند؟ (سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۹)
» طراحی بنر چاپی باید به چه صورت باشد؟ (شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۴)
» آموزش نصب کاغذ دیواری چگونه است؟ (چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰)
» انواع بنر در صنعت چاپ (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۰)
» چاپ دیجیتال چیست؟ (شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۲)
» سقف کشسان چیست؟ (چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۱)
» دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال (یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۷)
» لایت باکس چیست؟ (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۷)
» نگاهی به چاپ دیجیتال (دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۹)
» معرفی و کاربرد بنر در صنعت چاپ دیجیتال (سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱)
» مقاله چاپ کاغذ دیواری (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹)
» چاپ روی بوم چیست؟ (دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۷)
» بهترین اندازه برای چاپ تراکت های شما کدامند؟ (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵)
» چاپ روی فوم برد چیست؟ (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۲)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آمار و ارقام سايت
» تاريخ : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 62
» بازديد ديرور : 2
» بازديد ماه گذشته : 269
» بازديد سال گذشته : 1275
» كل بازديد : 2964

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 16
» مجموع نظرات : 1
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 3.227.249.234
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
تبلیغات متنی
خريد بک لینک در تمام وبلاگها
خرید گیفت کارت
آموزش آشپزی ایرانی
Tobacco
Commercial storefront
Skylight repair
deli meat
دانلود سریال ستایش 3
شاتر استوک
خرید یخچال ال جی