ابعاد کارت ویزیت | ||||||||||||||
|
چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند! آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید. تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند! در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند. 1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند. 2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید. 3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید. 4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند. 5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد. 6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید. 7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید. چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند. منبع: خانه طراحان سام
نوشته شده در یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت 20:07 برچسب ها : چاپ دیجیتال,چاپخانه,خانه طراحان سام, از دیرباز تاکنون، سیستمهای چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ محسوب میشوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژیهای چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. مزایای چاپ دیجیتال اطلاعات مربوط به چاپ تصاویر، از طریق رایانه و در قالب یک رشته بیت به چاپگر ارسال میشود. در واقع پایه و اساس چاپ دیجیتال، یک تصویر شطرنجی یا اصطلاحا یک بیت مپ است؛ که دادهها را از طریق رایانه به چاپگر منتقل میکند. یکی از پرکاربردترین روشهای چاپ دیجیتال میباشد. در این روش با استفاده از تابش نور، تصاویر را روی کاغذهای حساس به نور (کاغذ عکاسی) چاپ کرده و در مرحله بعد تثبیت مینمایند. کیفیت تصاویر در این روش، بسیار بالاست. یکی از مشکلات این روش، دو مرحلهای بودن آن میباشد. البته امروزه این مشکل، با وجود دستگاههای اتوماتیک، حل شده است. در دهههای گذشته Photo Lab یا دستگاه دیجیتال نوری، جایگاه ویژهای در لابراتوارهای عکاسی دارا بود. سیستم الکتروفتوگرافی به دو نوع مرکب جامد پودری یا تونری و مایع یا دیجیتال مرکبی تقسیم میشود. منبع: چاپخانه خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ساعت 18:32 برچسب ها : چاپ دیجیتال,چاپخانه دیجیتال,خانه طراحان سام, به منظور اعلام و آگاهی دادن به افراد از انواع تابلوها، پارچهها و پرچمها که بر روی آنها نماد، شعار یا نوشتهای حک شده است استفاده میکنند و به آن بنر میگویند. بنرها برای تاثیر گذاشتن و پیغام رساندن طراحی میشوند، بنابراین باید یک فکر کاملا برنامهریزی شده وهدفمند در طراحی چاپ بنر وجود داشته باشد. با آگاهی از اصول طراحی چاپ بنر به راحتی میتوانید پیغام خود را به مخاطبین خود برسانید. البته ناگفته نماند که طراحی بنر جزو کارهای گرافیکی است، چرا که اوج خلاقیت طراح، در طراحی بنر دیده میشود. شما باید بتوانید هدف خود را در خلاصهترین فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق یک اثر هنری و در عین حال تاثیرگذار، به مردم برسانید. اما قصد داریم در ادامه نکات مهم به هنگام طراحی چاپ بنر را به شما بازگو کنیم تا بهترین طراحی را داشته باشید. انواع بنرهای طراحی شده بدون شک در سطح شهر بنرهای مختلفی دیده اید؛ بنرهای پارچهای که معمولا فروشگاههای تازه تاسیس و مغازهداران از آنها استفاده میکنند یا بنرهای پارچهای که در کنار اتوبان و بزرگراهها برای تبلیغات کسب و کار نصب شدهاند و بنرهای دیجیتالی که بر روی نمایشگرهای بزرگ به منظور تبلیغات استفاده میکنند، البته این نوع بنرها به ندرت دیده میشوند. برای تاثیر گذاری بیشتر بنرهای تبلیغاتی مهم ترین عملکرد چیست؟ برای طراحی چاپ بنر با توجه به هدف و نوع بنر، اصول و قواعد متفاوتی وجود دارد. اما نقطه اشتراکی که بین اکثر بنرها وجود دارد، جذب مخاطبین بیشتر و افزایش فروش خدمات کسب و کارها است. در نتیجه مهمترین عملکردی که باید در طراحی چاپ بنر رعایت کرد، سادگی و فهم راحت آن است. منظور از سادگی یعنی اینکه نیازی نیست طراحی پیچیدهای داشته باشد تا ذهن و چشم مخاطب را خسته کند. همچنین بنرها باید به گونهای باشند که همه افراد بلاءاستثنا بتوانند آن را به راحتی درک کرده و مفهوم آن را دریافت کند. چگونه بازدیدکنندگان را تشویق به برقراری ارتباط کنیم؟ مخاطبان باهوشتر از آن هستند که تنها با خواندن یک متن مختصر و قیمت چاپ بنر تبلیغاتی از خدمات شما استفاده کنند. باید به هنگام طراحی چاپ بنر از خلاقیت استفاده کنید تا آنها را به برقراری ارتباط با خودتان دعوت کنید. اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، شرکت در قرعهکشی، برنامههای آموزشی رایگان و ... همگی راههای مختلفی هستند که مخاطب را تشویق میکند تا برای مدت کوتاهی هم که شده با شما ارتباط بگیرند. برای طراحی چاپ بنر چه نکاتی را باید رعایت کرد: اگر میخواهید مخاطبان زیادی را جذب محصولات یا خدمات خود کنید، رعایت نکات زیر در طراحی چاپ بنر می تواند شما را به هدفتان نزدیکتر کند. بالاترین کیفیت کیفیت را هیچگاه فراموش نکنید. برای طراحی باید تمامی تلاش خود را بکنید تا با استفاده از مختصرترین متن و بهترین تصویر زمینه بتوانید افراد زیادی را به خود جذب کنید. اما به یاد داشته باشید که اطلاعات درون بنر نباید کوتاه باشد زیرا مخاطب را گنگ می کند، بلکه باید به اندازهای کافی باشد تا بازدیدکننده جذب شده و تمایل به برقراری ارتباط با شما را داشته باشد. استفاده از تصاویر جذاب استفاده از تصاویر، نکته مهم دیگری است که نباید از آن غافل شد. قدرتی که تصاویر در بیان هدف شما دارد متن ندارد. بنابراین تصاویر مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که تصاویر باید کیفیت و وضوح بالایی داشته باشند تا چشم بازدیدکننده به راحتی آن را ببیند. اطلاعات ضروری در بنرهای تبلیغاتی چند نکته حرف اول را میزند که حتما باید قید شوند: اطلاعات تماس:زمانی که بازدیدکنندگان بنر شما را مشاهده میکنند، انتظار دارند تا راههای ارتباطی با شما را در آن مشاهده کنند تا در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار کنند. شماره تلفن، آدرس ایمیل، شبکههای اجتماعی فعال، آدرس وب سایت، آدرس دفتر کار، شماره فکس و شماره پیام کوتاه هر کدام به تنهایی یک راه ارتباطی است که مخاطبان به آن نیاز دارند. لازم نیست که همه موارد بالا ذکر شوند، تنها دو الی سه مورد از راههای ارتباطی کافی است. معمولا شماره تلفن و آدرس شبکههای اجتماعی بهترین گزینه برای دسترسی سریع هستند. لوگو یا نماد شرکت:استفاده از لوگو و نماد کاریتان هم موجب برندسازی و هم موجب شناخت بیشتر خدماتتان شده و علاوه بر این لوگو و نمادها باعث زیبایی بنر میشوند. حتی اگر بنر سادهای طراحی کرده باشید، وجود لوگو باعث جذابیت آن میشود. تعادل در استفاده از رنگها رنگها در بنر به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر روی چشم دارند، باید با حساسیت بیشتری بکار گرفته شوند. هارمونی رنگ را کاملا رعایت کنید. سعی کنید از رنگ هایی که چشم را خیره میکنند استفاده کنید تا برای بیننده جذاب شود، اما دقت کنید که رنگ متن باید متضاد و واضحتر از رنگ پس زمینه باشد. برای طراحی چاپ بنر اگر نکات بالا را با دقت در نظر بگیرید، آنگاه یک بنر خوب و با کیفیت بالا خواهید داشت که بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب میگذارد. منبع: چاپخانه خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت 19:54 برچسب ها : چاپ بنر,چاپخانه بنر,چاپ انواع بنر,قیمت چاپ بنر,خانه طراحان سام,
آخرين مطالب ارسالي » انواع کارت ویزیت های قابل چاپ کدامند؟ (سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۹) » طراحی بنر چاپی باید به چه صورت باشد؟ (شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۴) » آموزش نصب کاغذ دیواری چگونه است؟ (چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰) » انواع بنر در صنعت چاپ (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۰) » چاپ دیجیتال چیست؟ (شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۲) » سقف کشسان چیست؟ (چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۱) » دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال (یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۷) » لایت باکس چیست؟ (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۷) » نگاهی به چاپ دیجیتال (دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۹) » معرفی و کاربرد بنر در صنعت چاپ دیجیتال (سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱) » مقاله چاپ کاغذ دیواری (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹) » چاپ روی بوم چیست؟ (دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۷) » بهترین اندازه برای چاپ تراکت های شما کدامند؟ (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵) » چاپ روی فوم برد چیست؟ (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۲) صفحه قبل 1 صفحه بعد |
| ||||||||||||
تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به گروه مدیریت و پشتیبانی آن می باشد. قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز نیلی بلاگ |